Není propagace jako propagace

Taková reklama je dobrá věc. Nezáleží na tom, jestli je pozitivní či negativní (i když první případ je beze sporu lepší), důležité je, že vůbec existuje. Horší část marketingu je vymyslet, kam takovou reklamu umístit. Televize, rádio nebo tisk se jeví jako poněkud náročná varianta a rozšiřovat svoje schopnosti po přátelích, přiznejme si, taky nemá budoucnost. Nejlepší je najít si místo k reklamě určené a tam se svými službami a produkty vyrukovat.

Veletrh všech reklam?

Jedním z takových míst je například veletrh. Těch je obrovská spousta a je jen na vás, jestli si vyberete spíš nějaký obecný, nebo naopak úzce specializovaný právě na váš obor. Nakonec zbývá jen vyjednat povolení, vyhradit si čas v kalendáři a sehnat kvalitní stánek. Nabízíme vám jeden z našich párty stanů a můžeme vám zaručit, že nešlápnete vedle. Nakonec stačí jen vyčkat a lidé se pohrnou. Tak vidíte, ani to nebolelo, že?